Известие

Collapse
No announcement yet.

Мнение за първа кола

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Мнение за първа кола

    Здравейте! Голям фен съм на алфа. Баща ми взе една преди 8-9 години и до тук не сме имали никакви ядове с нея. Решил съм да си купувам 147. Капарирал съм една, всички екстри, запазено купе, двигателя е перфектен (105 коня 1.6 TS, добър съединител, без течове на масла, работи къде къде по-тихо от нашия TS 1.8 156, без тракания, виения и т.н.). Кожен салон (не е изпонадран, разпокъсан и т.н.), климатроник (работи, изпробвал съм всичко), базово CD - работещо ... Забелязах обаче един толкова дребен проблем, че чак ме дразни, че го има на фона на останалото... Ключа има бутони за заключване/отключване на вратите + такъв за отваряне на багажника. Да, ама не работят (силно се надявам да е батерията). Другото, което ми направи впечатление е, че при отключване на шофьорската врата се отключва само тя, а всички останали са заключени (с 4 врати е). Когато вляза и натисна бутона за отключване/заключване (под ЦД-то) си се отключват и всичко си е ок. Някой има ли представа голям проблем ли е това и дали е лесно отстраним, ако е. Мерси предварително ПС: Ако имате мнения/препоръки/въпроси пишете

  • #2
    Здравей колега! Има няколко причини да не ти работят бутоните на ключа:

    1. Повреда в платката, която се намира в ключа.
    2. Изтощена батерия в ключа.
    3. Повредени микроключета в ключа.
    4. Повреден модул на алармата в колата.
    5. Ако колата е нов внос много е вероятно да са изключили алармата, за да не пищи, докато я возят на автовоза, поне при мен на 156-цата беше това. Нека по-запознатите със 147-ците да кажат има ли ключе за деактивиране на алармата и ако да - къде се намира ключалката за активиране/деактивиране на алармата.
    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

    Comment


    • #3
      Дано да е проблем в ключа, че инак за да си го оправиш това централно си е много пари. Бях направил запитване към представителството на алфа ромео, да си изкарам 2ри ключ (че имам само 1) там с пълните ексри - да отключва с дистанционно. Цената леко ме шокира 550-600лв...
      Това го казвам само да го имаш в предвид и да си готов, ако искаш нов ключ с централно дистанционно отключване.
      Алфа Brera 2.2 JTS 185 к.с. - новото бижу
      Алфа GT 1.9 JTD 16V 150 к.с - бившата красавица
      Алфа 147 1.9 JTD 8V 115 к.с. + чип ~140 коня под капака бивша красавица
      Алфа 145 1.9 JTD 8V 105 к.с - първата любов

      Comment


      • #4
        Ае за 2ри ключ може да се мине много по евтино. Аз си изкарах 2ри ключ с дистанционно абсолютно както е оригиналния за ГТ. Търсех на бая места и ми обявяваха или диви цени или че не могат да го направят въобще.

        По случайност намерих ей тия хорица в гоогле докато търсих ключ за алфата. За няма 2 часа ми свършиха работата, останах доволен от цената и ключа си работи перфектно. Даже после ми дадоха ПИН-а на ключа, ако ми се наложи да го ползва (по техни думи това не било практика на други места, не знам колко е вярно). Корпуса е предполагам оригинален защото е абсолютно не различим като вид и привидно качество от този който имам. Само перото на ключа е малко по различен цвят/метал. Може да се обадиш да видиш какво ще ти кажат.
        Last edited by xen0s; d.m.y г., 10:56.
        Alfa Romeo GT 1.9 JTDm@150++ hp (remapped but not dynoed), Graphite Black, Distinctive, ExtremeTuning strut bar, TOORA 570 wheels, Koni STR.T shocks + Eibach ProKit springs

        Comment


        • #5
          А колко ти излезе крайна цена?
          Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
          159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
          NEW 159 2.0 JTDm Black TI

          Comment


          • #6
            Като говорихме казаха че цената варира според специфичната кола, на мен ми излезе 170, като горната граница която ми бяха обявили беше 220. Това е всичко - самия ключ с дистанционно, нярязване, програмиране и тн. На повечето други места където казаха че има шанс да го направят почваха от 250.
            Alfa Romeo GT 1.9 JTDm@150++ hp (remapped but not dynoed), Graphite Black, Distinctive, ExtremeTuning strut bar, TOORA 570 wheels, Koni STR.T shocks + Eibach ProKit springs

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от xen0s Покажи съобщение
              Ае за 2ри ключ може да се мине много по евтино. Аз си изкарах 2ри ключ с дистанционно абсолютно както е оригиналния за ГТ. Търсех на бая места и ми обявяваха или диви цени или че не могат да го направят въобще.

              По случайност намерих ей тия хорица в гоогле докато търсих ключ за алфата. За няма 2 часа ми свършиха работата, останах доволен от цената и ключа си работи перфектно. Даже после ми дадоха ПИН-а на ключа, ако ми се наложи да го ползва (по техни думи това не било практика на други места, не знам колко е вярно). Корпуса е предполагам оригинален защото е абсолютно не различим като вид и привидно качество от този който имам. Само перото на ключа е малко по различен цвят/метал. Може да се обадиш да видиш какво ще ти кажат.
              Благодаря за инфото, тъкмо навреме. Важното е сега дали във Варна ги има или до София ще трябва да се ходи.
              Алфа Brera 2.2 JTS 185 к.с. - новото бижу
              Алфа GT 1.9 JTD 16V 150 к.с - бившата красавица
              Алфа 147 1.9 JTD 8V 115 к.с. + чип ~140 коня под капака бивша красавица
              Алфа 145 1.9 JTD 8V 105 к.с - първата любов

              Comment

              Working...
              X